גיל: 22 שנה גובה: 187 ס"מ קשר: הצבא המהפכני דרג: מפקד פרי חולשה: Mera Mera no Mi פרס: 602,000,000 ברי

מקורות ובריחה מהאצולה

סאבו, במקור מממלכת גואה, גדל בקרבה של האצולה אוטלוק III ודידיט. בגיל 10 הוא החליט לברוח מחייו הפרטיים עם החלום להפוך לפיראט ולכתוב ספר על ההרפתקאות שלו. במסע שלו, הוא פגש באייס ובלאפי, יצר קשרים ששינו את חייו.

קשרי אחים

כחבר ילדות של אייס ואחר כך של לאפי, השלושה ראו אחד בשני כ"אחים". הם שיתפו את החלום המשותף של ליטוף בים בגיל 17, אך המזל הסיר לסאבו תכניות אחרות.

פגישה טרגית עם דרקון אלוהי

לפני שהצליח להגשים את חלום הפיראטות שלו, ספינתו של סאבו נהרסה על ידי דרקון אלוהי. נאמר שמת, אך נושא על ידי מאנקי ד. דרקון, אף שהתמכר לתאומה אחרי טראומה, שכח את שמו וגם את זיכרון עצמו.

התחדשות וחיפוש אחרי Mera Mera no Mi

החדשות על מותו של אייס במארינפורד גרמו לתחושת התחדשות אצל סאבו, שפתאום החזיר את הזיכרון שלו. בעקבות רצחו אחיו, הוא התחיל לחפש אחרי Mera Mera no Mi, פרי החולשה של אייס.

מפקד המהפכה

שומר על המקום השני בצבא המהפכני, בהובלתו של מאנקי ד. דרקון, סאבו הפך למפקד מרכזי. השתתפותו בסדרת האירועים ורכישתו של Mera Mera no Mi מסמנים נקודת מפנה בהיסטוריה של One Piece.

השתתפות בולטת בעטיון

סאבו שיחק תפקיד מרכזי במהלך קרקע הלבוש בו נראה את עצמו, ברכשו של Mera Mera no Mi, והוא הוכיח את כוחו בהפסקים מסוימים. נוכחותו המשפיעה נותרת כח עוצמה בעולם של One Piece, והיחס שלו עם לופי ואייס ממשיך לצור ולהעצים את הסיפור.