הדמות המרכזית ב-One Piece, Monkey D. Luffy, הגיעה לגבהים חדשים של גאונות בפרק 565 כאשר חשפה לראשונה בטכניקת התקופה החדשה שלו, בשם גאם גאם רד הוק, או כפי שקוראים לו במנגה One Piece, גאם גאם פייר-פיסט פיסטול רד הוק.

הטכניקה עצמה גרמה למספר שאלות מצד האוהדים, האם ואיך לופי יכול ליצור אש. תאוריות הגעו לנקודה בה אומרים שהוא ירש את פרי חייו של אייס, אך זאת נחלשה בזמן ארקו שלו. אך, למען האמת, איך מדובר בהדלקת היד וכיצד פועל גאם גאם רד הוק של לופי?

לופי שולט בהאקי ומשתמש בו לצורך גאם גאם רד הוק

ההאקי הוא אנרגיה רוחנית הקיימת בכל אדם ביקום של One Piece, אף שרק מעטים יכולים להשתמש בה בצורה יעילה. ההאקי בוסושוקו (האקי של ציוד) בפרט משפר באופן משמעותי את היכולות התקפיות והגנתיות על ידי יצירת קיר בלתי נראה סביב המשתמש. זו גם אחת ממעט הדרכים הבטוחות להתמודד עם יכולות פרי חייו ב-One Piece, למעט אולי השקייה, מאחר ומשתמשי פרי חייו אינם יכולים לשחות באוקיינוס.

אחת מיישומי המובנים של בוסושוקו האקי הוא ההקשי. לופי משלב את הגמישות שלו עם הקשי הכמותי של בוסושוקו האקי, מאפשר לידו לפעול כמעין קטפולטה. אף שהוא אינו יכול להדליק ידיים כפי שהיכולת של אייס מאפשרת, נגזר מ-Red Hawk מהווית ההשפעה של אייס.

זה יוצר חיכוך של יתרת האוויר נגד הרכב הגומי של ידו של לופי, בשילוב עם מהירות השטח של זרועו הגמישה, יוצר עישון כדי להכות אויביו במכות קשות ובוערות.

האוהדים של One Piece התלוננו כי הכוח הזה הופיע מתוך שום מקום וכי לופי לא אמור, קנונית, לקבל יכולות אלמנטריות כמו של אייס. Red Hawk של לופי דורש קצת מדע כדי להיות מוסבר בצורה רציונלית. אז, איך זה בכלל עובד?

איך עובד Red Hawk של לופי?

כדי להבין איך עובד Red Hawk ב-One Piece, עלינו לראות קודם את איך עובדים המרחביות והיכולות של סוג גומי של לופי. זה חלק מאימון הרס, אך גם יצירתיות של לופי שעזרה לו לפתח טכניקות יכולות להילחם בפני אויבים חזקים יותר.

Red Hawk גם יש לו משמעות עמוקה יותר, רגשית יותר, שכיוונה לופי את הטכניקה שלו לפי של אייס, ה- 'היקן' או 'קידוח אש', שנתן לו את הכינוי פיסטול פיסטול שרד.

הולכים לולאות והיכולת לסוג קרבות המסיבות והיכולות כפי של סוג הגומי של לופי. כאן השלבים של כיצד לופי מפעיל טכניקה זו:

לופי ממשיך את ידיים אחורה. לופי מפעיל את ה- Gear Second. לופי מכסה את חצי היד שלו ב- Haki של ציוד. לופי יוצר אש מסביב ליד שלו. שלב מספר 1 מתקשר להארכת היד של לופי כדי לשלב את המולקולות של גומיו. השלב מספר 2: לופי מפעיל את ה- Gear Second בחלק מגופו (היד, במקרה זה), ובכך היד מרוויקה בנוספים / חמצנים אחרים מאחר והחלק כמותי יותר. השלב מספר 3 מתייחס לכך שלופי מכסה את ידו ב- Haki של ציוד ובכך מולקולות הגומי המשולבות יתייצבו, התהליך דומה לוולקניזציה במקום שההאקי של הציוד פועל כגוף הזפר. מולקולות הגומי שנאגדו יחד ייצרו תהליך שיותר רחב למרכיבים / חמצנים, המהירות הלא רגילה של זרימת הדם יוצרת חיכוך הגורם לשרפה של החומרים האלה, ההאקי יכול גם לעזור אך אנו לא יודעים אילו חומרים יוצר ההאקי. החומרים / חמצנים שהושגו מ-Gear Second היו תיק הגירוי, בעוד שמהירות הלא רגילה של זרימת הדם יופעלו כמפתח ההפעלה, האם המפתח יגרום לחיכוך, החומרים יפגעו ויאירו את היד של לופי. אם המפתח יופעל על ידי חיכוך, החומרים יהפכו לאלה שמייצרים חום ומדליקים את ידו של לופי. בזכות ההאקי, ידו לא נפגעה מכמות החום האדירה, אחרת הייתה נשפכת. בסיכום המון תיאוריות חיפשו לקבוע שהכוח של אייס מתוך כמה שהוא הועבר ללופי, או שהרצון הטהור מאפשר לו להדליק את ידיים. אך כשנקבע על ידי עקרונות הקונסיסטנטיות של אודה בכל הקשור ליקום של One Piece, נראה כי זה לא סביר.

לצערנו, ההסבר לפעולתו של Red Hawk נשמע כדורסני, מאחר שהאנימה או המנגה של One Piece אינם מספקים לנו הסבר ממוקד על הפעולה של יכולת זו.

אנו יכולים להוסיף תיאוריות אודות יצירת החיכוך ב-Gear Second ובפרי חייו של לופי, אך כל עוד אודה לא יקבע את התיאוריה… היא תישאר תיאוריה.

מכל עבר, אף אחד לא יכול לכחד ש-Red Hawk של Gum Gum הוא כמופע ראוות, והאוהדים מצפים לראות עוד רגעים כה גאוניים של לופי בעתיד.

ואתה, מה אתה חושב? מהו תיאור הפונקציה שלך על Red Hawk של לופי? ספר לנו בתגובות!"

כתבת נכתבה במקור בצרפתית, ויתכן וישנם שגיאות או הפרדות מילים. אני כמובן כאן לכל שאלה נוספת או תיקון.