הקרב בין לופי וקטאקורי בפרק 852 הוא אחד המרגשים ביותר ב-One Piece.

למרות שלופי הצליח להתקדם, קטאקורי היה ללא ספק הרבה יותר חזק ממנו.

רגשות אינטנסיביים זרמו מהקרב הזה, כמו כשרואים את לופי בוכה מתסכלות מול כוחו של יריבו.

זהו נקודת מפנה במנגה; לופי נכנע למגבלות שונות כדי להשיג את הניצחון כי פשוט אין לו אפשרויות.

הוא פיראט, לא גיבור!

קטאקורי היה הרבה יותר חזק מלופי

במהלך הקרב הזה, ראינו באופן ברור שלופי לא היה יכול להפוך את קטאקורי כמו שעשה נגד אויבים חזקים יותר בעבר. לכן, הוא הוזרם לטקטיקות בלתי רגילות.

מבחינת כוח ברוטו ושליטה בפריוטה, קטאקורי עולה על לופי בצורה מובלעת. אף שלופי יכול להתאים את התקיפות הפורצות של קטאקורי ב-Gear Fourth, זה מטיל משא עצום על גוףו, כפי שהתייחס ריילי לפניו בזיכרונות החוזרים.

בנוסף, קנבונשוקו האקי (Haki של התראה) של קטאקורי נמצא ברמה שבה הוא יכול לראות רגעים מסוימים בעתיד. זה עושה אותו קרוב לבלתי אפשרי להשיג.

אך ישנם תמיד תנאים הקשורים לכוחות כהים כאלו. במקרה של קטאקורי, יש לשמר רוגע ושלווה כדי שההאקי שלו יפעל. יתכן גם שיש תחושה ברמת הכוח שקנבונשוקו האקי שלו שולטת בה תוכל להפריע לו, מאחר והעתיד של קטאקורי יכול להשתנות על ידי כל אחד.

אך לופי הצליח להתאים את קטאקורי

כשלופי נלחם נגד קטאקורי, הוא מצליח להפעיל את שתי התנאים הללו ברגע קצר: הוא מפר את הרוגע והשלווה של קטאקורי ומתאים את האקי שלו.

הראשון מתרחש כשהוא מפר את רוגע קטאקורי בזמן שהוא אוכל דונאטס, אך הוא לא נמשך לא זמן רב.

לאחר מכן, לופי משתפר בהדרגה בשימוש בקנבונשוקו (Haki של התראה) ככל שהקרב מתקדם, דבר שמוביל את קטאקורי לנסות לסיים את הקרב בכמה שיות.

בנוסף לכל זאת, עלינו גם לזכור שלופי בורח באמצע הקרב באמצעות ברולי, אחותו של קטאקורי, כאשר Gear Fourth שלו נגמר, וחוזר כמה שיות אחר כך כשהוא יכול לשוב ל-Gear Fourth. קטאקורי יכול היה לנצח אותו בקלות בזמן זה אם לא היה בורח.

לופי לא באמת ניצח את קטאקורי

ייתכן לומר שתוצאת הקרב היא למעשה תיקו, כי קטאקורי החליט להשאיר את לופי בשקט כרגע (מאחר וראה אותו כפיווין לו בסופו של הקרב) במקום ניצחון ברור.

קטאקורי נהנה מהקרב נגד לופי, וכל אחד יכול להיות בטוח שנראה קרב קטאקורי נגד לופי עוד מרגש.

ואתם, מה דעתכם? האם זהו אחד מהקרבות המועדפים עליכם כמו שזה עלינו? תספרו לנו בתגובות!