"במבוסס על המאנגה היפנית האיקונית, "ואן פיס" מתמקדת בהרפתקאותיו של לופי, צעיר שנעזר במסע להפוך למלך הפיראטים ולמצוא את האוצר המפורסם, "ואן פיס". הסדרה הוזמנה ל-10 פרקים בנטפליקס בינואר האחרון.

ביולי 2017, ראש עורך מגזין Weekly Shonen Jump הודיע כי יתקיימו התאמות אמריקאיות בסגנון פעולה חיים.

במשך שלוש שנים לאחר מכן, החובבים חיכו בציפייה מתוך חוסר מידע על הסדרה, עד שיוצרה המאן אייצ'ירו אודה אישר כי נטפליקס ייהיה אחראית בינואר 2020.

מדבר על המתנה למידע נוסף, אודה הסביר: "אני יודע שהכרזתי על הפקת הסדרה הזו ב-2017, אבל דברים כאלה לוקחים זמן!"

"ההכנות התקדמו לאט מאחורי הקלעים, ונראה שסוף סוף אני יכול לעשות את ההכרזה הגדולה: נטפליקס, השירות הראשון לשידור בווידאו של הפניקס, יספק לנו תמיכה חזקה בהפקה! זה מאוד מבטיח!" – אייצ'ירו אודה, דרך דף הטוויטר של נטפליקס גיקד.

ב-3 בספטמבר 2021, תמונת teaser של תסריט הושלמה פורסמה ברשתות החברתיות, עם עמוד הטוויטר הרשמי של ואן פיס נטפליקס כותב: "לא משנה כמה קשה או בלתי אפשרי, אל תאבד את מטרה שלך. אל תאבד את האמונות שלך, לא משנה כמה קשה או בלתי אפשרי".

התמונה התגלתה בו בזמן שהודלף הלוגו הרשמי של הסדרה וכותרת הפרק הראשון: "Romance Dawn".

פרקים ראשונים יכללו 10 פרקים ויכסו את כל סאגת איסט בלו (גיוסו של זורו, נמי, אוסופ וסאנג'י, הקרב של לופי נגד ארלונג, הגעתו ל-Grand Line).

הסדרה תיווצר על ידי Tomorrow Studios, העברה על הסדרה המצליחה "Snowpiercer" של נטפליקס והסדרה של אמזון פריים "Hanna". החברה גם פועלת כעת בהתאמה להסתדרות הקרסול של נטפליקס.

!הצוות של הסדרה הודס

הודלם מקורית לפני כשנתיים, סדרת ואן פיס בסגנון פעולה חיים של נטפליקס הודיעה סוף סוף על הצוות הראשי שלה.

זהו צוות הכולל בעיקרו שחקנים חדשים לפרויקט בכל חשיבות.

מונקי די. לופי יושמע על ידי אינאקי גודוי.

זורו יושמע על ידי מקניו, שחקן אמריקאי-יפני ידוע כמשחק בתפקיד של הווילן יוקישירו אנישי במשך הסרט האחרון בסדרת רורוני קנשין.

נמי יושמעה על ידי אמילי ראד, ששיחקה בתפקידה של סינדי ברמן בסרט השני של Fear Street.

אוסופ יושמע על ידי ג'ייקוב גיבסון, AJ מ-Greenleaf.

טז סקיילר יושמע על ידי סאנג'י.

.הודיעה על זה נטפליקס ג'פן ב-9 בנובמבר 2021

אייצ'ירו אודה, כמובן, הצטרף לפרויקט עם נטפליקס וטומורו סטודיוס בפרויקט עצום זה של התאמה לחיים של ואן פיס, וזה מה שיש לו לומר על הפרויקט:

"אנו עובדים עם נטפליקס וטומורו סטודיוס בפרויקט עצום של התאמה אמריקאית בסגנון פעולה של ואן פיס מזמן רב. כמה שנים עברו מאז הודעה, אה? אני יודע, יודע! אבל נשארו רק להתקדם, התקדמנו מההתחלה", נצה את עורך המאנגה ומפיק הבכיר אייצ'ירו אודה.

"זה לא קל כשאתה עובד עם אנשים מתרבויות שונות. אבל זה די תהליך זה יכול להביא למשהו מיוחד! לעכשיו, אנחנו יכולים להכריז על הצוות הראשי. אך אנו חייבים למהר להכריז, אחרת יהיה דיווח, נראה. פניה, גודל פה וידיו, אורה, הזרקת עמדתו, קולו, יכולות הכוח של השחקנים, גובהו, האיזון בתוך צוות מוגיווארה ועוד. בחרנו בצוות הזה לאחר דיונים רבים עם אנשים מכל העולם! אלה הם האנשים שיהיו פיראטי הכובע שלנו. יידרש קצת יותר זמן להפיק את הסדרה הזו בפועל, אך אנו נמשיך להתחיל כדי לספק לכם הופעה שאנו בטוחים שתוערך על ידי כולם בעולם. אנו מצפים לעדכונים חדשים בעתיד!"

סטיבן מאדה הוא הכותב המשותף, מנהל ההצגה ומפיק בסדרת הפעולה בשידור חי "ואן פיס", ומאט אוונס הוא כותב משותף ומפיק בסדרת הפעולה. מרטי אדלשטיין ובקי קלמנטס של טומורו סטודיוס הם מפיקים בפועל יחד עם אודה. הסדרה היא ייצור משולב בינה ובין טומורו סטודיוס, עם נטפליקס אחראית על ההפקה הפיזית.

"אנו מתרגשים להצטרף עם צוות זה מדהים ומוכשר", הכריזו מאדה ואוונס. "למצוא אנשים הנכונים לגרום להופעה, הרגשות ופעולות של מטסי הכובע האייקוניים הייתה תהליך ארוך וקשה (וכיף!). דומה לחיפוש אחר ואן פיס עצמה. אך סוף סוף מצאנו את המועמדים המושלמים. הם כבר התחילו לעבוד קשה כדי להביא לתחייה את הדמויות האייקוניות האלה. תכירו בהם ותאהבו אותם כמו הדמויות שלהם במאנגה. אנו כל כך מתרגשים להראות לך מה יצרנו! בדרך להרפתקה!"

מתי ישודר ואן פיס בנטפליקס?

ברגע הזה של כתיבת הטקסט, עדיין לא חשפו הסטודיו היוצר, הצוות המוביל ונטפליקס תאריך יציאה לאור עבור סדרת ואן פיס.

אף על פי שכבר החלה ההפקה והצילומים נערכים בקייפטאון, דרום אפריקה.

"כתבנו את עשרת התסריטים וצריכים להיות בהפקה בספטמבר. עבדנו בקרבה עם סנסי אודה. אז אנו הולכים לקדום וזה פרויקט חשוב מאוד. רוצה לומר, Snowpiercer היה ייצור גדול, זה אפילו גדול יותר". – מרטי אדלשטיין, דרך Syfy.

כאשר מידע די קטן זמין אודות הצילומים והפקה אמיתית, החובבים צריכים להתכונן להמתין זמן רב עד לצפייה בסדרת ואן פיס בנטפליקס.

לפי הערכות ראשוניות, סדרת ואן פיס בגרסה אמיתית יכולה להופקד בקיץ של 2022, בדיוק ב-22 ביולי, שיהיה יום ה-25 ליומו ה-25 לידיעה של המאנגה.

ואתם, האם אתם מחכים בקוצב לשידור של סדרת הפעולה הזו? מה דעתכם על הפרויקט?