Wano Kuni הוא מדינה בעולם החדש מלאה במסתרים וכרגע נמצאת תחת שלטון אחד מארבעת הקיסרים (Yonkos). Wano נחשבת למדינה היסטורית ועוזרת, ובמידה רבה, גם הצי המלכותי נמנע מהתערערות בעסקים שלה.

מוכרת כמדינת הסמוראים, עם שם שלפניה, המקום מוכר גם כארץ הזהב (黄金の国: Ōgon no Kuni). לפני קונספירציה של השוחד Kurozumi Orochi עם Kaido להפיל את שוגן שלו, שהתרחשה 26 שנה לפני קשת Wano Kuni, המדינה הושלטה על ידי משפחת Kozuki.

Monkey D. Luffy יכול לסמוך על עזרת הסמוראים הניצבים לשחזר את Wano Kuni ולהפיל את Kaido. חלק מן הלוחמים האלו לא ישוערו.

בואו נתחיל עם הטופ 10 שלנו של הסמוראים החזקים ביותר של Wano Kuni!

הילד Momonosuke נמצא בסכנה לא להישאר קטן לכמה זמן. האירועים הנוכחיים ב-One Piece ופרי השטן שלו מפכירים אותו כסמוראי עם הפוטנציאל הגדול ביותר.

ל-Momonosuke היו שמונה שנים כשהוא והשרות שלו נשלחו 20 שנה לעתיד כדי להגן עליו כיורש של Oden. אם הנסיעה בזמן הזו לא התרחשה, הוא היה בן 28 וכנראה היה חזק יותר.

אך זהו עדיין ילד ו, בתור כזה, הוא לא יכול לעשות הרבה. האחרים מגנים עליו באופן קבוע כי הוא חלש יותר משאר הקבוצה. בנוסף, הוא עדיין לא שולט באופן מוחלט בצורת הדרקון שלו.

מה שבטוח הוא שיש לו פוטנציאל עצום וכנראה ידגים את זה די מהר בדירוג הזה.

10) Jibuemon

Jibuemon הוא נאמן למשפחת Kozuki שנשבע לוותר עליונות, כמו כולם אחריהם, ומחכה ליום המובטח בנבואה של Lady Toki. הוא הופיע לראשונה כש-Momonosuke והשרות שלו נסעו בזמן.

אך, אל תתפלאו: זה לא אומר שהוא חזק. הוא לא הראה את היכולות שלו עד כה ונראה כמו שהוא מתפרק.

Jibuemon הוא גם דמות משנה, מאחר וקשת Wano Kuni הציגה לנו הרבה סמוראים הרבה יותר חזקים שלקחו את הנשקים נגד Kaido, שנראה להם אחרי כך.

בואו נפתח מקום לסמוראים אמיתיים!

9) Kanjuro

Kanjuro הוא אחד מהשרות של Kozuki Oden ששירת תחת פקודתו לזמן רב. אף שהוא שרת בשרותו של Oden האגדי, יש לומר שהוא די מבאס ביכולתו. הוא לא התמודד עם יריבים חזקים עד היום.

אף שיש לו פרי דיבל מאוד מעניין, Kanjuro כמעט לא הראה לנו מה הוא יכול, גם אם זה נגרם לכך רבות על ידי העובדה שהסתיר את היכולות האמיתיות שלו.

עד כה, הוא היה כל הזמן מחסום, אך טבעו האמיתי סופסוף נחשפים ויש כאלה שיודעים איפה הוא צריך להימקם באמת בדירוג הזה.

8) Kawamatsu

עוד נאמן ל-Kozuki Oden, Kawamatsu הוא דג פוג'. הוא לוחם/סומו מאוד מוכשר ומשתמש גדול ב-Haki.

המשחק שלו עם חרבו עם Soto Muso הרתיע אותנו נגד Kaido והצליח לחתוך לו בעור. אין צורך לומר ש-Kawamatsu הוא אחד מהדמויות החזקות ביותר בקשת Wano Kuni.

7) Izo

Izo הוא מפקד הקדם של המפלגה ה-16 של הפיראטים של Barbablanca והוא גם היה נאמן של Kozuki Oden. Izo שימר פרופיל נמוך, אך הוזמן לקרב על ידי Marco the Phoenix למלחמת Onigashima.

Izo לחם נגד Kaido והצליח לפגוע בו בתקיפות חזקות. זה לא מפתיע שהוא הפסיד ל-Kaido, אך הוא הראה לנו שלא ישוער לסמוראים.

6) Okiku (או Kikunojo)

Okiku היא אחותו של Izo ואחת מהשרות המסורות של Oden. לאחר מותו של Oden, נשלחה לעתיד על ידי Toki וכרגע נלחמת יחד עם סמוראים אחרים וצוותו של Luffy נגד צוותו של Kaido.

היכולת של Okiku עם החרב מצוינת, והיא הצליחה לנצח סמוראי, שלו אנו לא נחשוף את השם כדי למנוע ספוילרים, בלתי קשה.

היא גם הצליחה לפגוע ב-Kaido, אך איבדה יד במהלך הקרב. עוז וההחלטה של Okiku הן יוצאות דופן, והן הופכות אותה לאחת מהחזקות ביותר של Wano.

5) Denjiro

Denjiro קיבל את זהותו של Kyoshiro עד לא מזמן וחיכה 20 שנה לכך שיהיה לו הזדמנות לנצח את Kaido. הוא אחד מחברי ה-Nine Red Scabbards המרשימים ביותר, והקרב שלו נגד Kaido הראה לנו את הכוח האמיתי שלו.

Denjiro הצליח גם להשוות ל-Zoro ולהפיל מספר פגעים ל-Kaido.

4) Ashura Doji

Ashura Doji היה בזמנו שולט על Kuri עד ש-Oden הואיל אותו בקרב והפך אותו לאחד מתלמידיו. מותו של Oden גרם ל-Ashura לחזור לרגליו הישנות.

במהלך קרב Wano Kuni, Ashura הצליח לפגוע ב-Jack the Drought, אחד מלוחמי Kaido, וגם לפגוע בקיידו עצמו לפני שהוא נכה.

3) Kin’emon

המוביל של ה-Akazaya Ku-nin Otoko (תשעה מלכי רומאים) והמשרת המאמין ביותר של Oden, Kin’emon, הוא הסמוראי החזק ביותר של Wano בימינו. הוא לחם נגד Kaido והצליח לפגוע בו בפגיעות רבות. Kin’emon גם קיטע את הנשימה Boro של Kaido וחיתך לו את הפה ב-Haki שלו (Haki של כלי נשק מתקדם).

Haki שלו הוא חזק למדי וגם מצטיין בסגנון של שתי חרבות של Oden. כמה מחברי ה-Akazaya, Kin’emon הראה את היכולות שלו נגד Kaido, אך הוא הובס.

2) Inuarashi

אחד מהמנהיגים של דוכס Mokomo, Inuarashi, היה גם מהמשרתים של Oden וחבר ב-Nine Red Scabbards. הוא מאוד מיומן בהתמקם בחרב וגם ה-Haki שלו חזק מאוד.

Inuarashi הצליח להפיל את Jack בעזרת Nekomamushi בפגיעה אחת בלבד, שהיא די מרשימה. בנוסף, הוא גם שיחק תפקיד בפציעה של Jack.

1) Nekomamushi

Nekomamushi הוא המושל השני של Mokomo ואחד הסמוראים החזקים ביותר בארץ Wano. אף ש-Nekomamushi הצטרף למלחמה מאוחר מאוד, הגיע בזמן להלחם נגד Kaido.

עם הצורה ה-Sulong שלו ובשילוב ה-Haki שלו, הצליח לפגוע ב-Kaido.

Nekomamushi גם הוריד ל-Jack והראה במהלך הקרב נגד Kaido שהסמוראים ראוויים להערכה מכל אחד.

ואתה, מה הדירוג שלך לסמוראים החזקים ביותר של Wano Kuni? מי האהוב עליך? ספר לנו בתגובות!