דואר אלקטרוני
admin@one-piece-il.com
מיקום
משלוח חינם בישראל

"אנו מקבלים החזרים על מוצרים שאינם בהנחה באריזתם המקורית, לא בשימוש ולא כבוסים, תוך 30 יום מתאריך מסירת ההזמנה. נא לעקוב אחר הליך ההחזרה/החלפה שלנו המפורט להלן. אם המוצרים אינם עומדים בקריטריוני ההחזרה שלנו, הם יוחזרו אליך במקום להחזרת כסף. דמי המשלוח והטיפול אינם ניתנים להחזרה (יתכן וישנם יוצאי דופן).

מדיניות החלפה

ההחלפות עוקבות אחר אותם ההנחיות של מדיניות ההחזרה שלנו. נא לשים לב שאיננו שומרים על המוצרים בהמתנה להחזרה. אם האפשרות שבחרת אינה במלאי, יוחזר התשלום לאמצעי התשלום המקורי.

הערה: במקרים רבים, ייתכן כי אין לנו את המוצר/הגודל שאתה רוצה להחליף. אנו ממליצים לבדוק את מידע הגודל ולבצע הזמנה חדשה למוצר/הגודל הרצוי, ולאחר מכן להתחיל בתהליך ההחזרה.

פריטים ניזוקים/הזמנה שגויה

אם קיבלת פריט נזקק, פגום או שגוי, אנא צור קשר איתנו דרך תמיכתנו בתחתית העמוד. וודא שיש לך את מספר ההזמנה שלך, תמונה של הפריט בסיכון והסבר קצר על הנזק, הפגם או השגיאה.

תהליך החזרה והחלפה


אם הפריט או הפריטים עומדים במדיניות ההחזרה שלנו, תוכלו להתחיל בתהליך על ידי לחיצה כאן. וודא שיש לך את מספר הזמנה שלך ואת כתובת הדוא"ל שהשתמשת בה בעת ביצוע ההזמנה.

תוכל לעקוב אחר הליך ההחזרה באינטרנט ולבקש החזר/החלפה של אותו פריט או גודל שונה. בנוסף, תוכל לבקש מספר החזרים/החלפות בו זמנית.

אנא המתן 24-48 שעות עסקיות לצוות שלנו להגיב לבקשת ההחזרה שלך. לאחר שנקבל את ההחזרה שלך, נעבוד את ההחזר/החלפה שלך בהקדם האפשרי. תלוי במוסד הפיננסי שלך, אנא המתן 7-10 ימי עסקים לעיבוד המלא של ההחזר.

להחלפות, עקוב אחר ההוראות הנ"ל, אך ספציפי את הגודל (רק של אותו הדגם) שתרצה להחליף. לאחר שנקבל את ההחזרה שלך, נשלח אליך את הפריט החלופי שלך. אנו ממליצים לבדוק את מידת הגודל כדי לוודא שהיא נכונה.

has been added to the cart. צפייה בעגלה
בחר את המטבע שלך