אודה, יוצר הסיפור, כתב מספר ארקים לאורך השנים, כצפוי בסדרה שהגיעה לאחוז הפרקים אלף לאחרונה.

ואן פיס מציגה קרבות מדהימים לאורך הארקים, אך כל אחד מהם יש לו קרב שבולט מכל השאר.

ואן פיס עוקבת אחר סיפורו של נער בשם לוףי, שמרכיב כוח מפרי פריו של פרי השטן Gomu Gomu No Mi, מה שהופך את גופו לגומי. בכוונתו להפוך למלך הפיראטים, לוףי מתפרש בים ומגייס לצוות שלו מספר חברים, ונוסע מאי לאי.

ארקו של ארלונג: לוףי מפיל את ארלונג ומוכיח אמונותיו לחבריו

סגת האיסט בלו אינה כוללת את הארקים הראשונים של ואן פיס, בהם לוףי מגייס את זורו, נמי, אוסופ וסאנג'י לפני שהוא נכנס לקו הלבן הגדול. על פי שכל הארקים בסגת זו הם מדהימים, ארקו של ארלונג מתבלט כהכי טוב בסגת האיסט בלו בזכות הסיפור שלו שמסתובב סביב נמי. הקרב הטוב ביותר הוא בלתי ספק זה של לופי מול ארלונג, בגלל המשקל הרגשי שהוא נושא איתו, מתעלה על כל הקרבות האחרים. זה גם מראה למעריצים כמה לוףי מעריך את חבריו לראשונה.

ארקו של אלבסטה: לוףי מפיל את קרוקודיל כדי לשחרר את אלבסטה

ארקו של אלבסטה הוא הארקו הראשון בלתי אמיץ של קו הלבן, שבו יצאו נפרדים המוג'יווארה למסעם להפסיק להיות מחלקה של השבעה למען חברתם וחברתה וויוי. על פי שהארקו כולל מספר קרבות מדהימים, פעמים רבות עוד פעם, הוא זה של לופי המתבלט הכי הרבה. כדי לשחרר את המדינה של חברתו, לופי עומד נגד שיצ'יבוקאי ומסכן את חייו עבור וויוי. בסופו, הוא מצליח להפיל את קרוקודיל בניסיון השלישי שלו ולשחרר את אלבסטה מכפיליו.

סקייפיה: לופי נפגש עם אנר

ארקו של סקייפיה הוא הארקו הבא בגודלו של ואן פיס לאחר אלבסטה, והמוג'יווארה נוסעים אי לאי בארקו זה. בקרבו נגד בעל פרי השטן מספר 11, אנר, לופי מראה את עקביותו ומוכיח שהוא יכול להילחם נגד כל אחד. לופי גם מקיים הבטחה שהוא נתן לפני 400 שנה כאשר הוא מזמין בסוף הארקו את קרבות הפירט.

ארקו של ווטר 7: לופי מפיל את רוב לוצ'י כדי להציל את רובין

בסגת ווטר 7, מגייסים פיראטים מכובדים להפוך לטריטוריה של הממשלה העולמית, הקרויה אייניס לובי, כדי להציל את חברתם ניקו רובין. הווילנים העיקריים בארקו הם ה-CP-9, וכדי לשחרר את רובין, נכהלים כולם מפילים אותם כולם. לופי עומד נגד החזק ביותר מביניהם, בשם רוב לוצ'י, ומשתמש בציוד החדש שלו כדי לשים סוף לחייו.

ארקו של תרילר בארק: זורו מקבל את שוסוי

אנו עוקבים אחרי מוג'יווארה בארקו של תרילר בארק בעודם נעדרים במשולש המרכזי של הקו הלבן. הם נפגשים עם עוד יחיד מסיבות ה-שיצ'יבוקאי: ג'קו מוריה. אף שמוריה הוא פיראט מפחיד, הקרב הטוב ביותר בארקו הוא זה בו זורו נלחם נגד ריומה, הזומבי של הסמוראי מוונו. לאחר שהוא מנצח אותו בקרב חרבות מדהים, זורו מקבל את שוסוי.

ארקו של מרינפורד: ברבה בלאנקה מפיל את אקאינו לאחר מותו של אייס

ללא ספק, אחד הארקים הגדולים ביותר של ואן פיס הוא המרינפורד. כדי להציל את אייס, לופי מקבץ את כל אסירי האימפל דאון כאשר ברבה בלאנקה מגיע למרינפורד עם צוותו והתחברותיו. מלחמה עצומה נפתחת ו, אל הסופו, פורטגס די אייס נגמר נפטר. כעבור זמן קצר, ברבה בלאנקה פורט דימויו נגד אקאינו ומצליח להפיל אותו בשוט עם כמה מכלולים בלבד, מראה את כוחו הבלתי נתפס.

ארקו של אי האדם-דגים: לופי נפגש עם חודי ג'ונס

לאחר לקבל את הכניסה לארכיפלגו סאבודי, המוג'יווארה סוף סוף מגיעים לאי האדם-דגים, שבו הם נתקלים במגוון בעיות. חודי ג'ונס, האויב הראשי של הארקו, מפגש את לופי לקרב המרכזי המראה מה הוא מסוגל לעשות לאחר הקפיצה בזמן. לופי משתמש בהקי שלו לראשונה וחודי חווה הפסד בלתי רב של הפסדים.

ארקו של דרסרוזה: לופי נגד דונקיחוטה דופלמינגו

לופי וצוותו יוצרים ברית עם טרפלגר לו בפונק האזרד כדי להפיל את קאידו, אחד מארבעת היונקו. לאחר הרס במעבדת היצירה בפונק האזרד, הצוות נוגע לדרסרוזה, שם לופי סוף סוף נפגש עם דונקיחוטה דופלמינגו. בקרב זוהר המרץ, שמרץ את כל האי, לופי משתמש בצורת חילופי שלו הנקראת גיר פורת' יחד עם ההקי של נשק ומצליח לשים סוף לטירניהו של דופלמינגו פעם לתמיד.

ארקו של ווהול קייק איילנד: לופי נפגש עם קאטאקורי

בארקו של ווהול קייק איילנד, לופי נפגש עם שארלוט קאטאקורי, הכוח הכי חזק בין מפקדי המתוקים של צוות ביג מאם, כדי להגן על חבריו. בקרב זה, לופי מראה יכולת נרדפת ומצליח לשדרג בצורה משמעותית את ההקי שלו. לבסוף, הוא מפיל את קאטאקורי, זוכה בהערכתו ופותח את ההקי של התראות, מה שמאפשר לו לראות מה יקרה בעתיד הקרוב.