האי האגדי המכיל את האוצר הגדול ביותר בעולם של One Piece נקרא בשם "Laugh Tale" (או Raftel). האוצר הופקד שם על ידי גבר ששמו ג'וי בוי. נאמר על ג'וי בוי שהוא אסף את האוצר הגדול ביותר בעולם והסתיר אותו בסוד ב-Raftel.

אך, אירועים עתיקים חשפו הרבה סודות סביב לאי המסתורי הזה.

הגילוי המרגש הראשון היה השם של האי, שהשתנה מ"Raftel" ל-"Laugh Tale". שם שניתן על ידי האדם היחיד שידע לפרוש על האי של ג'וי בוי.

אך, זה פתח את האפשרות לתיאוריות חדשות.

להלן 8 גילויים על אי לה-טייל.

Laugh Tale הוא ההפך של Marry Geoise

הסיפור מראה שכדי להגיע ל-Laugh Tale, יש לפענח ארבעה Poneglyphs שמסמנים ארבע קואורדינטות במפה. החיתוך של ארבע נקודות אלו חושף את מיקומה של האי המסתורי.

צופה נמרץ בעולם של One Piece ישלים כי הפיסות הארבע וחיתוך הקווים שלהם כבר קיימים. הקווים המתקרים הם הסולידיים הגדולים המפרידים בין ארבעת הימים.

אומת כי Marry Geoise נמצאת באחת מהחיתוכים האלה, למעלה על חומת הסולידיים הגדולה.

תיאוריה זו מניחה, לכן, ש-"Laugh Tale" נמצאת בצד ההפך של Marry Geoise, מקום מוזר שדומה לקצות הצפון והדרום של עולמנו.

שיינקס מגן על סיפור הצחוק

אם המסלול אל Laugh Tale כבר ידוע לאנשים מסוימים, למה לא טרחו להשיב על One Piece? התשובה לשאלה הזו מגיעה בצורת תיאוריה נוספת, שמציעה כי ה-Yonko, שיינקס, הוא זה שמגן על מיקומו.

הוא יחכה לאדם הנכון שיקח את הזכוכית של מלך הפיראטים, ולכן שיינקס מקדיש את חייו להגנה על האי המסתורי.

יש הרבה טיעונים התומכים בתיאוריה זו. אחד מהם הוא ששיינקס כבר שייט על אורו ג'קסון יחד עם רוג'ר. לכן, הוא כבר מכיר את המסלול.

ארגומנט נוסף הוא ששיינקס אינו רוצה שברבאנג, כאחד מהמתמודדים, יקח את האוצר.

אך, דבר אחד בטוח, שיינקס משמש תפקיד חשוב בעולם החדש ושומר על שקילת ההגיון שלו.

Poneglyphs לצד הכביש

הסדרה הציגה Poneglyphs חדשים בשם Road Poneglyphs.

Poneglyphs הכביש הם אבנים אדומות המשמשות כסמנים שמציינים את מיקום האי הסופי. עד כה, נחשפו שלושה Poneglyphs אדומים: אחד שייך ל-Minks מ-Zou, נוסף שייך ל-Big Mom, והשלישי ברשותו של Kaido.

אין מידע על הרביעי, אך נחשב כי הוא ברשות הממשל העולמי או במקום מסוים בירח. ישראל המגניב, אולם, הוא למה קיימות אבנים אלו לצורך סימון אי.

אלו הואגדו לפני מאות שנה, במהלך, או אפילו לפני, המאה האבודה. זה מדגיש את חשיבותם של Laugh Tale, דוחפת עוד יותר את התיאוריה להאמין שהייתה בירת הממלכה של ד.

Laugh Tale אינו נמצאת בסופו של העולם החדש

כולם חשבו ש-Laugh Tale היא אי אגדי בקצהו של העולם החדש. אולם, זה התברר שזה לא נכון כאשר צוות הגיע ל-Zou. העלילה חשפה שיש ארבעה Poneglyphs לצד הכביש המסמנים ארבעה מקומות. החיתוך של הקווים ביניהם מסמן את מיקומה של האי.

זה אומר שהאי המסתורי נמצא במקום מסוים באמצע העולם החדש, לא בקצווו שלו.

הקווים של ה-Poneglyphs מציינים את מיקום האי הספציפי, אך ייתכן כי האי הזה אינו Laugh Tale עצמו, אלא יותר כמו החלק האחרון של הפאזל לאיתורו.

Laugh Tale תהיה האי החדש של האנשים דגים

אייצ'ירו אודה נסקר לאוהדים אחד מהסודות הגדולים של יצירתו במהלך קרקע הדגים.

ג'וי בוי הוא איש שביקר באי הדגים והבטיח לתושביו שהוא יחזיר אותם למשטר. אולם, מסיבה שאיננו ידועה, ג'וי בוי לא יכל לקיים את הבטחתו.

התיאוריה מציעה כי ג'וי בוי רצה להביא את עם הדגים למשטר ולתת להם סיפור לחיות. הסיפור גם אומר לנו שהדגים, יצורי הים המפלצתיים ודמויות אחרות מחכים לחזרתו של ג'וי בוי, הרמז לכך שיכול להיות שהוא עדיין חי.

Laugh Tale אין לו אוצר

הסוד מאחרי שם האי האחרון "Laugh Tale" הוא שגול ד'. רוג'ר השתמש רגע לפני חקרו לואף הוא ברצון עליו והצחיק עם צוותו כאשר גילה את One Piece. העלילה לא חשפה מידע נוסף, וכך יש מקום לכל מיני הפרשות ותיאוריות.

התיאוריה החשובה ביותר מתייחסת לטבעה של One Piece עצמו. התשובה הכי נראית היא ש-One Piece הוא אומלל אף פעם, לא אוצר חבוי, לא כסף, לא זהב.

בעצם, One Piece הוא מטאפורה למסעים, הידע והקשרים בתוך צוות.

לוףי כבר יש את המפתח ל-Laugh Tale

הילדים היחידים שידועים שפסקו רגל על Laugh Tale הם ג'וי בוי וצוות הפיראטים של רוג'ר. האגדה אומרת שג'וי בוי יחזור. למעשה, הממלכות הרבות מאמינות בזה ומתכונות לחזור לפרטו.

ההבטחה שנשברה תתחדש שוב על ידי מאנקי ד. לופי. נתן את המילה לשירהושי שהוא יביא אותה לפנייה וישם את ציור אי הדגים בהגנתו.

לכן, לופי כבר נושא בו את ההבטחה והצוואה של ג'וי בוי ומתמקד בדרכו לאי המסתורי של ג'וי בוי.

חשיבותו של Laugh Tale בסדרה

Laugh Tale הוא המטרה הסופית של כל פיראט ב-One Piece, אך זהו גם המפתח המחבר לכל הקטעים הקטנים של הפאזל. לדוג, נחשב כי Laugh Tale הוא המקום של האוצרות של רוג'ר וג'וי בוי. להגיע לאי זה גם אומר לגלות את הסודות שהממשל העולמי מסתיר על המאה האבודה.

יותר מזה, מי ששם רגליו על האי הוא מוכרז מיד כמלך הבא של הפיראטים ואדון הימים.

לכן, Laugh Tale הוא המטרה הגבוהה ביותר לכל פיראט ב-One Piece, עמדה גבוהה אף יותר מ-Marry Geoise, ארץ האלוהים עצמה.

מה דעתך שהוא One Piece? אילו הם התיאוריה שלך? תספר לנו בתגובות!