רורונואה זורו הוא אחד מהלוחמים החזקים ביותר בצוות של מוגיווארה ואחד החיילים החזקים ביותר בעולם של One Piece. הוא מתאמן בסגנון המפורסם של שלוש חרבות, הידוע גם בשם Santoryu. זורו מפורסם בשאת שלוש חרבות וכרגע משתמש בחרבות ה-Wado Ichimonji, Sandai Kitetsu ו-Enma.

למעט ל-Wado Ichimonji, שתי החרבות האחרות של זורו שונות תדיר או ששופרו. בעתיד, ייתכן שישדרג עוד יותר את האמוניציה שלו כדי להפוך לחזק יותר.

לצערי, זורו לא יוכל לקבל את כל החרבות של עולם One Piece. הנה 5 חרבות שלעולם לא ירכוש:

Yoru

החרב השחורה הידועה, Yoru, היא החרב של החייל הטוב בעולם של One Piece, דרקול מיהוק. זו אחת מ-12 החרבות מדרגת Saijo O Wazamono, שפירושה היא האיכות הגבוהה ביותר והיא נשמעת כדי להיות כלי נשק הדאגים ביותר בעולם של One Piece.

Yoru, היות והיא חרב של מיהוק, ברור שלא תיפלא בידי זורו. בנוסף, זורו מתאמן בסגנון שלוש חרבות, ול-Yoru פשוט אין מקום כאן.

Gryphon

Gryphon יושבת בידי אף פחות מאשר Yonko Shanks האדום. לא יש לה דרגה ספציפית, אך כנראה שהיא אחת מ-12 החרבות מדרגת Saijo O Wazamono.

כחרב של Shanks, סביר להניח ש-Zoro לא יקבל אותה. בנוסף, זורו ידוע כמי שמשתמש בקטאנות. אין שום אפשרות שזורו יכול להשתמש בחרב כזו.

Ame No Habakiri

אחת מ-21 החרבות של O Wazamono, Ame no Habakiri היא החרב השנייה של Kozuki Oden שהשאיר לבנו, Kozuki Momonosuke. היא ידועה גם בשם "החרב שיכולה לחתוך את השמיים".

עם כל ש-Zoro משתמש באחת מחרבותיו של Oden, השנייה נועדה למומונוסוקה כאשר הוא יגיע לגיל המצווה. סביר להניח ש-Zoro לא יוכל להשיג את הכלי הזה.

Kikoku היא חרב מקוללת מדרגה לא ידועה שנשאה על ידי לא מעט אחראי למשל Trafalgar Law. החרב ידועה ככלי נשק די חזק, אך עדיין לא ידועה היטב הטבע המדויק של הקללה שלה.

ככלי אהוב על Law, אי אפשר ש-Zoro יקבל את החרב. יש לו כבר שלוש קטאנות בידיים.

Pretzel היא חרב רחבה בשימושו של אחד ממפקדי הפיראטים של Big Mom, צ'ארלוט קראקר. אף שלא נאמר דרגתה של חרב זו, קראקר ציין כי אין דומה לחרב זו.

אף על פי ש-Pretzel היא כלי נשק ראוי וניתן להשתמש בו בקרב, היא כבר ברשותו של קראקר. בנוסף, החרב הזו לא דומה לאף אחת מהקטאנות ש-Zoro מכיר.