וואן פיס: סוף סוף נכנס לשלב הסופי שלו, וכפי שצפו, הMugiwara נקרבים יותר ויותר ל־Raftel, המקום בו נמצא הOne Piece המפורסם. קרבות האחרונים מעלים את ההמום כך שמסתבר שיש בסכנה את חיי הדמויות הרבות.

אף שלא אהב לייתן לדמויותיה שלו ידידות, ייתכן שחלקן יסיימו במוות לפני שלופי יהפוך למלך הפיראטים.

קינ'ימון: רוצה למות כסמוראי גאה של Kozuki Oden

קינ'ימון הוא אחד מתשעת הסמוראים של Kozuki Oden, הדימיו הקודם של קורי, באזור הקורי במדינת Wano. לאחר ההוצאה להורג של Oden, קינ'ימון טוען את חלומו ורוצה להפיל את Kaido ו־Orochi כדי לשחרר את Wano. בליל האש נכה קינ'ימון על ידי Kaido והוא יכול להיות שאיבד את חייו. הסיכויים שלו למות לפני סיום סדרת פרקי Wano גבוהים די.

סאבו

סאבו הוא האח הגדול של לופי ונוכח בסיפור לאחר הקרב ב־Marineford כשהוא נכנס לסיפור לאחר הקרב ב־Marineford כשהוא חשבו כי מת. שוב התראה ב־Dressrosa, סאבו נשבע להגן על לופי בכל דרך. אף שהקרב שלו עם אמירלי המרינה נראה שלא הסתיים כהלכה. לאחרונה חשף שדבר נורא קרה לסאבו ולמרות שמותו עדיין לא אושר, ייתכן מאוד שלא נראה אותו שוב.

קיידו: רוצה מות היסטורי

קיידו הוא אחד מארבעת הYonko והאויב המרכזי של סדרת פרקי Wano כרגע. הוא האדם החזק ביותר בעולם של One Piece, אך מחפש למות בדרך אפייתית, כמו שעשו כבר Gol.D Roger ו־Barba Blanca. בהתחשב בכך שקיידו הוא האויב המרכזי של סדרת פרקי Wano, סביר להניח שהוא ימות לסיום הקרב וישנה את פני המאנגה לחלוטין.

Big Mom: התאחדה עם קיידו

כמו קיידו, גם Big Mom היא אחת מארבעת הYonko של הים. כרגע היא נמצאת במדינת Wano והתאחדה עם קיידו לקחת על עולם הים. Big Mom נלחמת נגד הדור הגרוע כרגע, ואף שהסיכויים שלה למות אינם כגבוהים כגילוייה לקיידו, הם קיימים, במיוחד כשהיא רוצה לעצור ולהשמיד את לופי וצוותו.

אוקיג'י קוזן: התאחד עם צוותו של שיער שחור

אוקיג'י הוא לשם זכר הסמוראי הימי שהוסר לאחרונה מהמרינה והצטרף לצוותו של Barba Negra. אוקיג'י קוזן מחזיק ברגש של צדק וניתן להניח שהוא לא יישאר בצוות של Barba Negra לצמיתות, והשערה שהוא פשוט מחפש לקבל מידע. אך אם זו המקרה, זה משימה די מסוכנת. בנוסף, הוא בעל פרי דיבון מסוג לוגיה, חסר גוף, שחשוב ל Barba Negra לקבל.

ג'קו Moria: נמצא בסכנה כרגע

ג'קו Moria הוא שישיבוקאי ישן שנראה לאחרונה בשלב הביניים בין החלק הראשון והשני של סדרת פרקי Wano. ג'קו Moria הולך לאי הואצ'ינוסו לפגוש את עמיתו, אבסלום. אחרי כך נחשף שאבסלום נהרג על ידי פיראטים של Barba Negra וכי ג'קו Moria עשוי להיתקל באותה גרועה.

נפרטרי קוברה: ממעלה חשש בכל העולם

נפרטרי קוברה הוא מלך ממלכת אלבסטה. כיהן בתפקיד חשוב בסדרת פרקי אלבסטה בהיסטוריה ונראה לאחרונה בסדרת פרקי הרברי. שאלותיו לגבי הפונגליפים גרמו לכעס לגבי Gorosei ועכשיו נמצא בסכנה קשה. אפשר גם יהיה שנתקף לאחר הרברי.

שיער שחור: הנרדף ביותר והיריב הגדול ביותר של Luffy

Barba Negra הוא אחד מארבעת Yonko הנוכחיים של העולם החדש (Shinsekai) והווילן הגדול ביותר במאנגה כולה. הוא האיש שהוארגן את Thatch, אסר את Ace והוארגן את Barba Blanca. לופי מתנגד ביותר ל Barba Negra וכששניים אלו יתמודדו בעתיד, פיראט עם הכובע לא יהיה ידידותי. עדיין נשאר לראות האם לופי יהרוג אותו או לא, אך הימים של Barba Negra מסתיימים.

Trafalgar Law: בעל כוחות פרי Ope Ope no Mi

לוא הוא חבר בדור הגרוע וכרגע בעמדה של חבר שותף של Luffy. פרי דיבון שלו עוצמתי מאוד וכרגע הוא עוזר למנקי די. לופי להפיל את Yonko Kaido. אם לוא יצליח לזכות במוניטין גדול בעתיד, ייתכן שגם הוא ימות. מותו נובע בצורה חזקה בזמן סדרת הפרקים ב־Dressrosa כשהוא השתמש ב־Ope Ope no Mi, שיכול להעניש רמות ללא סוף בתמורה לחייה האישיים.

Sakazuki (Akainu): ההוא הרג לאייס

סקזוקי אקיינו הוא כיום אמירליס כל הצי של המרינה ולכן המרינה הפכה לקיצונית יותר תחת שלטונו. אקיינו מאמין בצדק המוחלט, מערכת שהפיראטים יצטרכו להביא קרב לפני סיום המאנגה. אקיינו יהיה כנראה שוב אחד מהיריבים הגדולים ביותר ולא ישרוד עד סופו של One Piece. העובדה שהוא הרג לאייס מוסיפה רק להכחדות לרעיון שהוא יכול למות לפני סיום One Piece.