צוות הכובע של הקש: מסעם של Luffy וחבריו הוא אחד מהמסעים המדהימים מאז תחילת One Piece. למרות שחווו המקום נפלאים רבים וידיים, Luffy וחבריו התמודדו עם ניסיונות רבים, לעיתים קרובות נגד הזדמנים האיקוניים של המנגה. בין אם מדובר בפרקים אוכלוסייתיים אפלים או פושעים ערמומים, One Piece יש לו ספריה די מגוונת של חמימים.

האם אנו שורפים ממלכות שלמים או פשוט מפליקים לילד של Luffy, החמימים של סדרה זו באמת יודעים כיצד להשאיר רושם עמוק, כמה מצוינים מביניהם מי שמייצגים מכשולים פיזיים עם מוסר סואי.

רשימה זו בודקת את הטוב ביותר מתוך קטגוריה כהה זו, מדרגת את הסופרים הטובים ביותר בהיסטוריה של One Piece.

ג'קו מוריה

זה הזמן לתת קצת אהבה לאחד מהסוכנים המעורבים והלא משתמשים במנגה. הארק של ג'קו מוריה לא בהכרח היה לו השפעה כזו על העולם כמו כמה מחבריו, אך הוא שווה המון הכרזה. כאשר הוא מתרומם מעל לאויביו, הוא מייצג את האסתטיקה של סרטי הרעלות ממנה הוא משתאף.

עם פרי הצלליה, הוא יכול לגנוב נפשות ולהטות את גופו מדרך יצירתית. בנוסף, הוא ניסה ליצור צבא של זומבים. אם לא היה ל Luffy, המעריצים יכולים היו לראות פיראטים זומבים שלחמה מול Kaido בזמן הזה.

מג'לן

מג'לן הוא רק אחד מסוכני הצד המשני שלפיהם הוא הוא היה אחד הכוחות הכי מפחידים באותה תקופה. כשמלחמה בראש פורץ את התשומת לב בין מספר סוכני הרע, מג'לן הפחית במדה מסוימת את כל פרקי הפיתוח בין שחזרים והייתה הצגה מופקעת לכמעט יחידה.

הגבר הזה נאלץ לשלוט על פראי הפלישה הכי גרועים בעולם, כולל פיראטים כמו קיידו הכי חזקים, ענקים נחמדים ומהפכנים מצטיינים. קרבותיו הכללו הליך דיפילטציה על האנשים, מתיר לרעש שלו לפעול. זה מראה ש Luffy יכול היה להילחם רק כדי לשרוד את מסת הזאב.

ווינסמוק ג'ודג ', הידוע גם בשם Garuda, יכול להיות שלא היה האויב הגדול של ארקו, אך הוא היה לבד ובטוח הפנים המכוערות של חגיגת התה. ניסה עם ילדיו להפוך אותם לחיילים עוצמתיים ולא רגישים.

השם את סנג'י הצעיר במסכה לא מתגלגלת ומכלאה בודדת רק כי הוא חש בבושה מצדו "אנושי". הוא כוחן וכוח המבצעים הדומיננטיים שלו, הופכים אותו לגרסה מזויפת ומכוזזת של ילד חפיל. הוא איכפתי וכובש ההפקדות, מה שמעשי הממשלה העולמית נראים כמו משחק ילדים.

Hody Jones

האדם הזה הוא אדם ראשון אחרי הקפיצה בזמן של One Piece. בכללי, זה יכול להפוך אותו לרץ למערכת התפקידים של הצוות. הודי ג'ונס הוא בדיוק הסוג של כוח לא מעורר לסובול אותם השטן של חזרת לעבוד יד ביד עם המופעים החדשים שלהם.

מה שמקנה לו את הקצה מעל לאחרים הוא הסיפור שמסביבו. הודי ג'ונס הוא ההגשה החיה של הרע השיכור שניתן לו להשרות כשהחברה נושטת את אוכלוסיית העניינים שלה והחסרי מזל. שנאתו אל האדם עולה על כל כך הרבה משל ערלונג ומתרבת בשנאתם של אנשי חפים לגברים אל האדם. איום כמונסטר פיקטיבי וממציא.

באגי הפיאס

באגי הפיאס יכול להיות שהוא היה פשוט אויב לשכוח לארקים הראשונים. כמו קפטן Kuro או Don Krieg, הסדרה יכולה הייתה לשכוח אותו והמעריצים אף לא היו שם לב אליו. עקביותו והומורו הקומי הביאו לו להיות נחשב אחד מהמצחיקים ביותר בסדר.

כאשר אנג'וביו וקשה העמדה שלו פוגשים במזל שלו שהיה בזמן מלחמת השזף, באגי הופך להיות אחד מהווילנים הכי מעניינים בסדר. לא משנה מה נאמר על יכולותיו האמיתיות של באגי או השפעתו על העולם, לפחות הוא התקבע כעיקר מרכזי של דנ. שוליים שהוסתפקו בזמן ההיסטוריה של הסדר.

ארלונג

הווילן הראשון ברשימה זו כנראה הוא הראשון של כל אחד מחברי סדר One Piece. כאשר ארלונג נכנס למסגרת, הוא נשא את כל החשיבות והפריסטיז' שיכולים להיות מצפים מתוך Grand Line. הוא היה סוג בפרט, נגרש מרשימות של ציוד פורחות.

כאשר נכנס לאיסט בלו, הוא התכוון להיות כפי שאפשר היה להיות נכלל, לאובדן מעמסה אז תוך שביצע את מעשה הפיראטים הטובים ביותר, חטיפה כסף במקום חייהם, רוצח את אמא של נאמי ונוגע את נאמי כמשרת. סיפורו עושה עבודה מצוינת בהזדיינות חלק מהתנהגויות שלו כשהוא שומר על ייחודו כתיאבון נפלא, מגביר יותר מדי את פעילות העניינים שלו שנים אחרי שהוסר מהמסך.

אנרו

One Piece לא בדיוק הסדרה שנמחצה לה במחשבה אודות סמליזם וסמליזם דתי, אך זה לא מונע ממנה להפוך לכנות ייחודית לאורך דרכה של איך אנשים מבטאים את אמונתם.

אנרו, בפרט, הוא יוזמה שבלתי נתפסת וכוחה. הוא כוח נפש וחזק שלכולם פעל עליהם. הוא יכול להכות לא ניתן להכות. יכול לבלות את כל הכפרים במידות עשרות לסביבה. אפילו לא יכול למות. הוא הוכיח שכוח לא מספיק כדי להפוך למנהיג טוב.

אנרו הוא פשוט השטן בגוף שנמצא את דרכו אל כסא הרקיע.

Big Mom

אם כי Big Mom לא הייתה בדיוק החביבה ביותר של ארבעת הקיסרים, היא הייתה מדובר בדוגמה עמוקה לכוח מוחלט ולא אנושי. יש ל Whole Cake Island הצגה של המון אז הייתה תחושה קטנה וחשיבותית של Luffy וחבריו יתמודדו עם Big Mom. בעוד ש Luffy ידוע להתמודד עם שורות של פיראטים, הוא היה מוביל למדי על ידי כוחות וכשרונות של המשפחה Charlotte.

Big Mom, בפרט, הייתה פחותן מנגנונים, כוח טבעי של נחישות ניתן היה לראות את הפנים הבלתי אנושיים שלה ממשילות כשובן לחברה.

אישה זו לקחה את הנפשות של אנשים כמו מיסים. מה עוד אפשר לצפות מפיראט?

סיר קרוקודייל

קרוקודיל הוא הווילן הראשון בסדרה שגרם לפעמים לו Luffy. קרוקודיל הצליח להעצים את Luffy פעמים רבות, ויכולתו של Luffy לשרוד התייחסה לדאוס אקס מכינה יותר מכוחו האישי.

קרוקודיל תכנן גם לוחם אחד מהתכניתים הגדולות ביותר בסדר תחילה, תכנן קונספירציה שלמה לשלוט בעלבאסטה כתוך הוא פעל כמנוח אם סודי של ארגון הציידים הגדול ביותר של Grand Line.

הוכחה לראות וכוח, וגם עקבנות, קרוקודיל מראה שראוי לו היה הסטטוס שלו כשיבוקי.

Rob Lucci

Rob Lucci תופס מקום מיוחד בלב כולם כגיבור של אחת מהקרבות האפיים ביותר בהיסטוריה של המנגה. הוא גדל ככוח הרג מצעד, והוא מומחה באומנות הלחימה Rokoshiki של החיל הימי.

הכשרה טבעית זו משולמת על ידי פרי השד שלו מסוג Zoan, המאפשר לו להינחת פיזית מ Luffy ולהוציא בצורה מחדש את Zoan כקלאסה חזקה של פריות השד. הילד והמוצלח הוא הדוגמה הברורה של מדוע ממשלת העולם מהווה איום.

קיידו

אף שקיידו הוא חדש ברשימה זו, הוא כבר עלה למקום החמישי.

כשהכוח והכוח הוא כל, קיידו השקיע חלק גדול מקריירתו בהצבעת נשקים וחיילים, לפגיעתם של פיראטים וארץ Wano. כחלק מחלום מחורבן לבעוט את Wano כמו משפחה שלו, הוא נראה תקף את וחיבא את בנו החשוב ביותר.

ברגע הזה של Luffy, הוא רק ניצח אתו עם עזרתה של Big Mom… אך זה לא הסוף.

ממשלת העולם

על רקע זה, יהיה קשה לטעון שממשלת העולם וקציניה ומפקדיה השונים אינם היריבים המרכזיים בסדרה בכללה. אף שהסדרה הרמיזה רק על כך שהם אחראים להסתיר קונספירציה גדולה לקחת את העמידה העולמית, הממשלה העולמית לא הוכיחה להיות אנשים חזקים.

הם ׊ורמים רצח עם ג'נוסיד בשם כיסוי והצגה ארגנטינית. הם עובדים בעבדות על חלק גדול מהחברה, במיוחד על האנשים-דגים שאיבדו את זכויותיהם.

אפילו דרגוני השמיים אין להם את רצונם לנשום את אותו אוויר של העם הבדואי.

"בארבאנג " מרשל די טיץ

בארבאנג הוא היריב המרכזי של לופי מאז שכובעי הקש אנטרו למעבר הגדול. הוא ההגדרה של הפירט, מבצע גדול בכל מה שהוא רוצה ומתכנן להכות על הממשלה לחטוף את המשאבים מתחת לאפם.

צוותו כולל חלק מהווילנים שבעולם היה אדיש להם, והאיש עצמו החליט לתקוף את פיראטי בארבא בלנק, את ממשלת העולם, את המהפכה החילונית ואת כל בעלי פרי פול.

נציג עקינו

אף שבארבא נגרם דוגמה טיפית לגוניות אנימה, לא ניתן להשוות את רצון השנאה והבוז הקמים של האוהדים לעקינו. עקינו ניהיל על הכל, על מה שלופי והסדרה מאמינים. זו רשות רשענית שמאמינה בסדר מתוך קדם תכנון ושמתייחסת למתנגדיה כמו חרקים.

הוא היה חלק מתכניות הקונספירציה המעופפות של הסדרה, וכעת הוא פועל ומגן ישירות על דרגוני השמיים.

עקינו הוא הסוג של אדם שיכול לקפוץ לחור בחלומות של ילד…

דונקיחוטה דופלמינגו

בראש הרשימה עומד יריב שמתפרסם בגלל רשעו, עוזו ואיכות סיפורו.

אף שדופלמינגו הוא הרחוק מלהיות הדמון החזק ביותר או הסכנה ביותר בעולם של One Piece, הוא מתגמל בעזרת ערמת זיכרונות מיוחדים והתפקיד המפתיע שלו כפורע רע תמיד מצליח למכות בהרבה.

בגיל צעיר, הציג את ראשו של אביו במריוווה וכשלא הורשה כניכר, הוא יידע קמפיין משלם בכל פינה של העולם.

לקחת את השלטון על הממלכה הישנה של משפחתו באמצעות דרכים דמויות דם, קידם את תחום תחום הסמים והנשק בכל העולם ואפילו הפך את האוכלוסיה לצעקים.

הוא הרע בהוא.

ואתם, מי הוא הגנוב שלכם מ-One Piece? תשתפו איתנו את הדירוג שלכם בתגובות!