גיל: 72 שנה גובה: 666 ס"מ צוות: צוות בארבה בלנקה | צוות הרוקס (בעבר) דרגה: קפטן פרי עץ הדעת: גורה גורה אין מי (פרי הרעידות) סוג: פרמסיה פרס: 5,046,000,000 ברי

אדוארד ניוגייט, בשם הכוח "לבן הזקן", הוא עדיין דמות איקונית ביקום של One Piece. הנה חקירה עמוקה יותר של כמה היבטים בחייו המרתקים.

נעורים ומקורות

לבן הזקן התחיל את חייו כיתום באי ספינקס, אך יתרומתו לעתידו נגזרה בסירובו. הצטרף לצוות האגדי של הרוקס בצעירותו, חלק ממנהיגי הפיראטים הנודעים כגול די רוג'ר ורוקס די ז'יבק.

כוח הרעידות

הפרי עץ הדעת שלו, גורה גורה אין מי, מעניק לו יכולת ליצור רעידות אדמה מסתמנות. היכולת היוצאת דופן זו הפכה אותו לאחד הפיראטים הנוראים ביותר בזמנו.

קפטן צוות בארבה בלנקה

מוביל את צוות בארבה בלנקה, יצר קשרים חזקים עם עבדיו, כולל מרקו, ג'וז וויסטה. צוותו היה ידוע בקמרדריות ובנאמנות ללא רסע אל קפטן הצוות.

חלומות ושאפות

למרות שפרטי החלומות שלו אינם מובהקים, לבן הזקן חזה למשהו גדול בעולם הפיראטים. השתתפותו בצוות של הרוקס ואחר כך בהקמת צוותו האישי הדגישו את רצונו להשאיר חותם בלתי נמחק בהיסטוריה.

יחס עם גול די רוג'ר

כחבר ישן בצוותו של גול די רוג'ר, לבן הזקן שיתף פעולה מורכבת עם מלכותיו. הם היו כאחים שונאיים וכאנשים שמכירים זה בזה.

מלחמת מארינפורד והמוות הגיבור

לבן הזקן שיחק תפקיד מרכזי במארינפורד, שם התמודד עם כל הצי הצבאי כדי להציל את פורטגס D. אייס. הקרב האפי המחוץ לכלל עם אדמירל אקאינו גמר בסופו הטרגי, אך ההקרבה שלו סימנה נקודת מפנה בהיסטוריה של One Piece.

מורשת והשפעה

מותו של לבן הזקן השפיע עמוקות, במיוחד על מונקי די לופי, שהושפע בצורה משמעותית מהאובדן של אחיו האומץ, פורטגס D. אייס. המורשת של לבן הזקן נמשכת דרך הישגיה וזיכרונותיה של חבריו לצוות הישן.