דואר אלקטרוני
admin@one-piece-il.com
מיקום
משלוח חינם בישראל

מסכות

במציאות הנוכחית של הפגיעה, כל מקור מדגיש את חשיבותו של מסכת ה-N95 האנטי חיידקים.

מסכות ה-N95 אינן רק למטרת הבטיחות האישית שלך, אלא גם לרווחתן של אנשים אחרים בהם אתה נמצא. מסכת ה-COVID-19, כפי שהיא ידועה כעת, יוצרת מחסה בין הזוהם ואף הדרכים שלך ובין החוטמות והפה שלך.

מהו קורונה או COVID-19?

הקורונה החדשה או COVID-19 היא מחלת נשימה שסימפטומיה דומים לאלה של השפעת, מה שמסביר למה הרבה אנשים מתעלמים מהם.
על מנת לעצור בצורה קיצונית את התפשטות המחלה הזו, הוטמעו אמצעים להגבלה במדרגות שונות ברבים מהמדינות.

בנוסף להגבלה, נודע להמליץ על נידוף חברתי ועל שימוש רחב של מסיכות כמו מסיכות ה-COVID-19 של One Piece כדי להגן עצמך מפגעים וזיהומים אחרים.

הצעות למניעת התפשטות הקורונה

עצבנו אנשים לכיבוס ידיים בתדירות, לפחות עשרים שניות, עם סבון או מוצר חזק לכיבוס ידיים. שימוש בחומר חיטוי על בסיס אלכוהול חיוני בחוץ. נטרל את העיניים, האף או הפה שלך, אלא אם כן אתה מנקה בזהירות את הפנים שלך במוצר ניקוי.
בנוסף, מאחר שהוירוס יכול להישרוד על פני המשטחים, מומלץ מאוד להשתמש בחומר ניקוי על בסיס חלון כדי לשמור על סביבתך נקייה. בנוסף לכל זה, המוצר היחיד שתצטרך להשתמש בו הוא מסכת החיסון, עליה תוכל לקרוא יותר מאוחר בהמשך.

סיבות לרכוש מסכות

אם עדיין לא רכשת מסכת וואן פיס
, בוודאי תעשה זאת לאחר שתקרא את מה שיש לנו לומר.

למענך:

הוכח כי מערכת חיסונית חזקה מעניקה לך סיכוי טוב יותר להתמודד עם כל מחלה. אולם, לא מומלץ לבדוק את התאוריה הזו בעת פגיעה כלשהי. שימוש במסכה כמו של One Piece יכול לא רק להגן עליך לחלוטין מפני כל החלקיקים הבלתי נקיים באוויר, אלא גם לעצור רוב הנפיחות הנשימתיות שיוצאות מהאדם שאתה נמצא בקשר איתו. בנוסף, תוכל להופיע במסכה מסוגננת עם הדמות האהובה עליך מ-One Piece.

למען האחרים:

כעת אנו יודעים כי אדם נושא של COVID-19 עשוי להישאר ללא סימנים במשך זמן מסוים. אך עדיין גם באותה מידה מדבק ולכן יכול להעביר את הוירוס לאנשים מהסביבה שלו. לכן חיוני לקחת את הזהירות הנדרשת בשימוש במסכה ובכפפות כדי לא להפיץ את הוירוס, גם בלי לדעת.

אודות מסכות One Piece

אנחנו מחויבים להתמודד עם האתגר הנוכחי ולספק לך את המסכה וואן פיס שאתה זקוק אליה.
מסכות וואן פיס הן מסכות הגנה נגד אבק הן אנטי-חיידקיות ונגד זיהום. ניתן לרכוש אותן לכל המבוגרים במשפחתך והן מסכות חיצוניות נגד זיהום רחבות נצבעות בשלוש שכבות.

הן מספקות הגנת נשימה משמעותית נגד החלקיקים המדביקים באוויר והן יעילות מבחינת עלות. השימוש במסכות אנטי-זיהום של One Piece הוא צעד מוצלח למניעת COVID-19, מאחר שהיא תמנע ממך להתחלה.

שאלות נפוצות על מסכות COVID-19 וואן פיס

האם המשלוח חינם?

כן, דמי המשלוח חינם לכל הזמנות המסכות וואן פיס.

מהם שיטות המשלוח?

חינם (14-21 ימי עסקים)
בטוח ומהיר (10 – 14 ימי עסקים)

ההערכות כוללות את זמן ההדפסה והעיבוד.

האם אני יכול להחזיר רכישה?

אנו רוצים שתאהב את המוצרים הסגנוניים שלנו.
אם, מסיבה מסוימת, לא כך המצב, הודיע לנו ונסדר את הדברים.

כל רכישותיך זכאיות להחזר כספי 30 ימי עסקים לאחר קבלת החבילה.

האם שימוש במסכה יכול למנוע את התפשטות הקורונה?

הרופאים הרפואיים מכירים כי שימוש במסכת COVID-19 הוא אחד מאמצעי הפעולה היעילים ביותר לעצור את המחלה, המתוארך עם הידידות החברתית. מאחר שהוא וירוס התקפת דרכי הנשימה, כיסוי שטחים אלה עם מסכה הוא אמצעי יעיל לשמירה על בריאותך ובלי להיכנס לאחור.

מציג 1–12 מתוך 20 תוצאות

has been added to the cart. צפייה בעגלה
בחר את המטבע שלך